Thursday 19 September 2013

Blogger PAS yang dibayar asyik mencari salah UMNO ? @zambryabdulkadir

Dalam keadaan UMNO sibuk dengan pemilihan, blogger PAS sentiasa mencari kesalahan dan kesilapan UMNO. Begitu juga seorang blogger yang dibayar untuk menghentam UMNO dari segala sudut. Termasuklah menggunakan botol air 'water for GAZA' sebagai isu untuk melabelkan UMNO buruk. Penulis bukan seorang yang tegar PAS atau UMNO. Penulis hanya menyokong atas kebenaran. Bukan untuk mencari kesalahan sahaja.
Dalam bab ini, blogger PAS yang dimaksudkan seharusnya menjadi pengantara untuk menyatupadukan orang Melayu dalam PAS agar bersama UMNO. Orang melayu PAS dan UMNO adalah bersaudara. Mempunyai Agama yang sama iaitu Agama Islam. Menyembah Allah yang sama. Mempunyai Rasul yang sama iaitu Muhammad SAW. Mempunyai Al-Quran yang sama untuk dibaca dan difahami. Bukan seperti fahaman SYIAH yang menghalalkan darah sesama Islam. Salahkah PAS dan UMNO bersatu ? Salahkah ianya untuk kebaikan Islam dan umatnya ? Ini tidak. Tugas yang dilakukan oleh blogger PAS adalah untuk menghancurkan Islam demi sesuap nasi yang dihidangkan oleh DAP Kafir Laknatullah. Penulis tahu sangat orang yang gambarnya tertera di atas. Tempat kerjanya, kerjayanya, kerjayanya sebelum kerjaya sekarang dan juga tempat tinggalnya juga tahu. Sejarah hidupnya juga penulis tahu. Penulis tidak menghalang blogger ini untuk menulis, tetapi biarlah dengan ada bukti.
Blogger tersebut amat mengharapkan agar penulis membuka cerita apa yang terjadi di UMNO cawangan Seri Manjung yang diterajui oleh Jamaluddin Majid. Walaupun penulis tahu cerita sebenar, kerana penulis berada ditempat kejadian pada hari tersebut, penulis tidak akan menceritakan hal ini. Bagi penulis, ianya tidak wajar. Penulis menulis adalah untuk menegur agar tdak berulang. Bukan menghentam kromo. Penulis mengharapkan agar blogger ini insaf dari memfitnah. Lupakanlah duit HARAM yang diberikan oleh KAFIR LAKNATULLAH kepadanya.
Penulis bukan menulis untuk mencari wang atau populariti. Tulislah atas kebenaran dan bukan mengikut perasaan. Semoga Allah membuka pintu hatinya untuk tidak lagi menulis untuk DUIT, tetapi menulis untuk kebenaran serta menyatupadukan umat Islam.
Gunakah medium dunia maya ini sebaik mungkin. Bukan untuk memuaskan nafsu serakah yang tiada penghujungnya.

P/s : Orang ansar dan muhajirin boleh bersatu, mengapa pula orang Melayu tidak boleh bersatu? Adakah demdam kesumat ini tidak akan hilang ?

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment